Jag drömde om Miley Cyrus


Jag drömde om Miley Cyrus.
Det var i förrigår. o-o
Det var en komplicerad dröm... Först så skulle jag till "konsären" som Miley skulle ha i våran lilla stad (där jag bor i). Det skulle vara i koordinaten. Fniss. Sedan när hon var där, så skulle jag gå lite och se. Så gick jag upp på scenen. Miley var högst upp på scenen. Eller det var en trappa som gick upp från scenen till en ingångsdörr för kändisarna som besökte platsen. I alla fall... Jag gick som sagt upp till henne och bara snackade med henne lite. Publiken blev förvånad över att varför Miley inte nere där på scenen och sjunger. Då sa han Benny som jobbar på Koordinaten "Ey, Miley, sover du???" Då skrek Miley "No, I'm ded... ." Publiken var förvirrad. XD (!)
Sen så var det jag som sa någonting. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag sa... Men w/e. Därefter så gick jag hem för att mamma inte skulle bli orolig... För jag hade smugit ut utan att någon visste om det. Eheh, skulle aldrig göra det IRL! Men i drömmen så hände det. o.o (Jag har konstiga drömmar, mjo.) Well... Spontant så var Miley i mitt rum. Varför helt plötsligt är för att jag inte heller kommer ihåg den delen! Vi snackade mycket, hade kul och gemensamt m.m. Vi blev goda bästavänner och hon tyckte att jag var mogen för min ålder. Sedan visade jag henne saker och ting som "tillhör" mitt privata liv. Fränt va?

Kommentarer
Postat av: Pameee♥

Åh vilken dröm faktiskt! fin blogg förresten^^ besök min blogg med!

2010-12-15 @ 04:16:14
URL: http://pameee.blogg.se/
Postat av: RINKO

love your blog ~ (✿ฺ´∀`✿ฺ)

2010-12-15 @ 06:42:36
URL: http://rinko.blogg.se/

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0